fbpx

SUNS Europe 2019

E’ on line il bando per l’edizione 2019 di Suns Europe, il Festival delle arti in lingue minoritarie d’Europa, che si terrà a Udine tra il 29 novembre e il 1° dicembre 2019.

Il bando riguarda esclusivamente la sezione musicale del festival e si rivolge a gruppi ed autori la cui produzione sia effettuata in una delle lingue minoritarie ammesse. Sono ammessi a partecipare tutti gli artisti espressione di comunità linguistiche minoritarie d’Europa.

Per partecipare è necessario compilare il modulo disponibile sul sito di Suns Europe, entro e non oltre il 30 giugno 2019.

Suns Europe viene organizzato dalla cooperativa Informazione Friulana / Radio Onde Furlane col sostegno finanziario dell’ARLeF – Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane e della Regione Autonoma Friuli – Venezia Giulia e con la collaborazione di numerosi altri soggetti pubblici e privati locali e internazionali.



SUNS Europe 2019

Al è in linie il gnûf bant pe edizion 2019 di Suns Europe, il Festival des arts in lenghis minorizadis dae Europe, che si fasarà a Udin trai 29 di Novembar e il 1n di Dicembar dal 2019.

Il bant al inten dome la sezion musicâl dal festival e si indrece ai grups e ai autôrs che la lôr produzion e je intune des lenghis minorizadis ametudis. A puedin partecipâ ducj i artiscj espression di comunitâts linguistichis minoritariis de Europe.

Par partecipâ si à di compilâ il modul disponibil sul sît di Suns Europe, dentri dai 30 di Jugn dal 2019.

Suns Europe al è organizât de cooperative Informazione Friulana / Radio Onde Furlane cul finanziament de ARLeF  – Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane e de Regjon Autonome Friûl – Vignesie Julie e cu la colaborazion di tancj altris sogjets publics e privâts locâi e internazionâi.



Stanus Daûr

Components ARLeF

ARLeF

Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane

vie della Prefettura, 13

33100 Udin

tel. +39 0432 555812

codiç fiscâl: 94094780304