fbpx

La serie televisive par furlan su sports estrems e sul turisim alternatîf I part: sport

2. +Sklet/XtremeTV

Downhill a Glemone

Regjie di Giorgio Cantoni
Une produzion di Informazione Friulana soc. coop.
Cul finanziament di ARLeF Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane
Dvx 20 minûts – 5 pontadis

La serie televisive +Sklet/XtremeTV e propon un viaç inmagant tra lis dissiplinis sportivis plui origjinâls che si pratichin in Friûl.
Lis escursions inte varietât dai ambients naturâi che a caraterizin il teritori, a puartin i spetatôrs a discuvierzi cinc ativitâts sportivis diferentis, e cun chês si va indentri a plen tal ambient naturâl dulintor e si esplorin lûcs che se no a saressin cuasi inacessibii.
Tra lis particolaritâts dai sports protagoniscj de serie, la “spetacolaritât” e il plen rispiet pal teritori a son i elements che a vegnin fûr des intervistis fatis ai sportîfs e de sperimentazion direte des dissiplinis di bande dai stes presentadôrs dal program.
In ogni pontade, il viaç dentri di un microcosmi fat di personis, lûcs e ativitâts si siere cu la discuvierte di contescj particolârs di ospitalitât turistiche, sedi di un pont di viste culturâl, che di ambient e di teritori.
La trasmission e je caraterizade di un lengaç televisîf svelt e moderni e e je condusude in lenghe furlane.

Downhill a Glemone
Ta cheste pontade, suntune biciclete di downhill, o corarìn jù pai trois che de Mont dal Cuarnan a vegnin jù fin a Glemone. O lin duncje ae discuvierte di un sport che si fâs di rive jù, su percors di mont o di culine: chest teritori al è cetant adat pe pratiche dal downhill, sedi pes particolaritâts dal teren che pes tipologjiis diferentis di trois che si puedin cjatâ.
Cun David Forgiarini de Associazion Orbike si va a cognossi di dongje chest sport ecitant e entusiasmant, a contat diret cu la nature e cu la mont.

Diretôr di produzion: Paolo Cantarutti
Coordenadore de edizion: Federica Vincenti
A presentin: Francesca Battistutta e Cristian Pressacco

Ta cheste pontade:
David Forgiarini (www.asdorbike.com)
 
Trasmetude da RAI 3 Regjonâl intal 2015 e intal 2016.

Ducj i video di


Stanus Daûr

Components ARLeF

ARLeF

Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane

vie della Prefettura, 13

33100 Udin

tel. +39 0432 555812

codiç fiscâl: 94094780304